CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 5, 2011

Idop warna warni........

  1stly nk thanx kat kpop blogger sbb trimer saya masok dlm group tuh.......seminggu lebeyh jugak tggu dieorg approve.....akhirnya berbaloi jugak penantian tuh..mcm mimpi pon ader......seriuz byk gler blog2x yang best2x....fan fic yang mantap2x...akak nk minx maaf lah sume tuh yer adek2x sume(Mostly muda kot yg join)....akak bz skrg niyh...nnti x bz akan akn cube wat cter yang mantap2x yer...Teeehaminghuk sumenyerr....
seriuz cte kpop blogger niyh mmg menenangkan otak dan akal fikiran terutamanya org yg stress macam kak niyh..al maklumlah tahun akhir kat U..banyak bnde nk berkejar2x....sehari tuh mmg x cukop nk uruzkan idop...smlm pon tdo sejam jer nk siapkan sume keje....x tdo smpilah waktu sahur...pergh rekod terbaru......mmg muka ala2x panda tuh wajib yer bler pegi klaz kul 8 pg tadi.....smpi lewat 10 minit lah...ok utk klaz niyh klu dtg lambat kne denda sehinggit....so dtg2x jer dh kne minx dwet....naseb baek purse pegang kat luar dh siap2x...rse mcm sin chan pon ader kelam kabot x tentu pasal pagi tuh
ngantuk tuh satu hal terpakse lah tahan smpi kul 12tgh tuh br abeh klaz.....baring kat bilik mcm org x sedar diri jer.....
tibe2x teringat mase kluar dgn mmbe tgk midnyte epy feet....mlm tuh mmg best sgt2x...rse mcm stress tuh hilang mcm tuh jer....tbe2x rse nk bela satu penguin...leh ckp2x bler ader mslh...x der lah sunyi sangat idop nih. .....alaololoo..omomomooo.....kyeopta...dh2x x yh nk hyperactive sgt...pnt aku nk jge nnti....
Minggu nih dipanggil minggu sengsara...x taulah cmner nk bahagikan masa ngn lab thesis ngn lab viro...sangat2x berharap lab viro x lambat....sbb aku dh kne banyak bnde kne wat utk mggu nih...klu boleh kne wat semaksimum yang boleh sbb insyaAllah mggu nih dan mggu depan blk umah utk tolong balong siapkan hantaran die.....ye lah dh janjikan......mmg rse mcm nk lemas...lemas dengan keje yg bertimbun...nk ader life pon sush skrg....tapi try gak wat step by step...x der bnde yg mustahil...arituh br jer kuar ngn mmbe tgk Puss in boots...sbnrnyer ader org syorkan nengok Ombak rindu...adeh aku nih bkn gler sgt bce novel..novel yg aku nk bce kne unik...x leh lah terlalu jiwang sgt....sbb akan mule rse nyampah bler part2x romantik tuh...tapi alasan utama sbb akak aku kte x best...tuh yg x nk tgk..pluz kiteorg tgk twilight dl...so tbe2x tgk ombak rindu opkozlah kan comparekan due cte nih....mcm dh boleh agak jer mne yg best ....hukhukkkkk......kire mcm x percaya jer aku yg bzz terlebeyh nih sempat gak lah nengok 3 muvi ....puss in boots..twilight...hepy feet...kre ok lh dr x der...mmg x expect lah ader mse nk nengok wayang nih sume tapi hati ttp pegi jugak nengok wlupon keje bertimbun..haha...tp mse tgk puss in boots tuh mmg plg best skali sbb kuar dgn one n only my very best frenz are-rin....kbykn mse dihabeskan utk mnceritakan kisah2x yang bodo2x berlaku sekitar ukm nih....sbb  kepercayaan aku mmg sgt tggi terhadap are-rin nih...mmg cte luar dalam pasal aku sume die tau.....naseb baek ko ader arerin..klu x aku nih dh leh masok wad org saket hati,jiwa dan raga dh aku rse...thanx 2 u....yg sentiasa tau cmner nk epykan mmbe ko nih yg terlalu tertekan ngn idop die.....teringt mse menikmati tutti fruity ngan popye...ko wat aku brani utk bergrak dr meja utk g beli ais krim jp....hahaaaa

   Last skali...opkoz lah rindu sgt ngan family....adeh windu kat balong ...akakkk....ayah ...ibu.....semua yang mnjadi pelengkap idop nih.....bestlah sgt ader kawan2x dan family yg superb cmniyh...k lah chumuseyo chingugo...

0 comments:

Post a Comment