CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 4, 2011

Kedatangan yang Membebankan.........

                                Arinih mmg hepy sgt2x sbb spend tyme ngan akak aku ngn mmbe aku sepanjang hari...shoppink lg...ingtkn biler balek Seremban x nk shoppink tp td tgk mcm murah2x jer brg kat Seremban Parade truz lh bli satu baju ngn satu cardigan..tp mmg murah lh....lpz pnt maen bowling ngn makan kt The Chicken Rice Shop truz sambung shoppink balek ...tp mmg pelik sbb kiteorg nih wlupon maen 2 round bowling still x pnt shoppink.adoiii...pompuan2x!!!jgn jelez okeyh.....(*____<)


                              Erk tp nih x der kne mngene ngn tajuk...saba2x br mukhadimah..biaselah biler slalu hepy ngn gembire mesti ader jer bnde yg x best ..adoiii.....sptnyer gangguan...seharuznyer sbg sorg Insan yg dpggil sbg hamba Allah aku seharusnyer bersyukur dgn ape sjer pemberian nikmat yg tlh Allah berikan.....


                             Arinih aku ingin mmbincgkn ttg tetamu yg slalu dtg kt umah kite.....ye...aku tau kite perlu mlyn tetamu kite dgn sgt baek.....tp kn aku ngn keluarga aku smmgnyer sentiasa melayan "tetamu" nih dgn baek tp lama kelamaan aku semakin merasa berat hati utk melayan dieorg...sptnyer hati ini sgt panaz utk menerima tetamu pd kli ini...x tau lh...sbb mgkin kejadian ptg td sedikit sbyk memanaskn hati aku...ader x korg as a tuan rumah nih diorder oleh tetamu mcm2x....klu ckit2x x per...bygkn lh dieorg dh wat bnde nih bertahun2x!!!npe x bwk jer bekalan atau order yg korg pesan td...nih x siap order dl bnde yg dieorg nk mkn sblm dtg...mmg ayh aku x kesah..tp ayh aku pnt kot td berkebun..aku pon br blk shoppink...nk order mcm2x...apepunyer tetamu lorh...demand..


                                Masalahnyer biler aku dtg umah dieorg x der plk aku nk order mcm2x.....selera aku tggi gak tau...pizza san francesco....sushi king...the chicken rice shop....ngn secret recipe.....sanggup x nk penuhi kehendak aku..boleh x....sbg tetamu seharusnyer mnyengkn tuan rumah bknnyer mmbebankn....dh lh aku nih jeniz yg suke mmberontak....geram aku nengok yer....wahai tetamu yg demanding....hakhakkkkk....k lh kamsahamnida!!

0 comments:

Post a Comment