CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 21, 2011

Kuatkan semangatku ya Allah..Samdol yang Ci@##$a


Ya Allah...istifar byk2x....byk btul bnde yg nk kne settle mggu nih
*Mid sem Gene mikrob 23/2
Mid Sem TDR 26/2
Modul program 24/2
Pengesahan dan surat kelulusan tempat 24/2
Briefing dan wat latihan modul bagi fasi 24/2
Pengesahan lagu tema dan gaya 25/2

                   Adush sgt byk.......skrg nih mmg mood aku agk down ckit sbb aku tgh bersungguh2x utk melaksanakan tanggungjawab aku dgn baek sbg seorg student dan pengarah program.Mid sem aku bukan cikai2x tau kawan dan sahabat handai .....SUMENYER SUBJEKTIF.....dan memerlukan daya ingatan yg kuat.Tp npe sume x paham....aku taulah fakulti korg x der mid sem tp jgn nk pandang mid sem aku nih remeh bole x.....30-40%markah final tau....ke nk aku wat announcement kat fakulti korg psl mid sem aku nih....grrrrrr
Ok...psl program pulak....ye lah skrg sume mslh dh timbul saat2x aku nk study utk mid sem aku.Adoiii...sedeyhhh...sblm nih aku dh minx byk kali tp br arinih dpt contoh buku modul ngn tentatif.Mmg aku yg kne wat tentatif tuh tp disebabkan Ketua Pengarah aku x cayakan aku die yg wat sume.Rasa sedeyh sangat2x biler owg x percayakan kita.Aku boleh jr wat...pandai jer taip tapi skrg nih mcm aku yg handle tp owg laen amek tmpat aku...rse tercabar ok...Aku tau ko ader pengalam dlm program sblm nih tp jgnlah smpi nk conquer sume...aduiii....plz2x....rasa mcm bercelaru sangat biler datang meeting....yang paling wat aku hot and hangin biler ader meeting x sume yang datng...yang x datang x ader sebab...mmg geramlah...yg laen ader mid sem ke aku leh terima nih ptg td aku nmpak dating kat kafe malam x leh nak datang meeting.Setahu aku fakulti ko x der mid sem...sekian wasaalam.  sam dol nih...errrrr...ko x dtg lg skali aku ambush bilek ko nak..biler call x angkat.....mmg useless ok...agak malang gf ko dpt ko...x bertggungjawab.!!!!
pantang btullah aku tgk sam dol nih esok aku nmpk ko dating lg skali mmg mmpoih aku kejekan...
owg laen pon dating gak tp x der lah mcm bengap cm ko!!
Aduhhh...abeh kelembutan seorang gades ayu cm aku nih...hakhakkkk...control2x!!!
aku bukan lah nk mghentam org tp event yg aku wat nih bkn cikai cm kedai mapley tp event yg melibatkn ramai pelajar.Dan aku boleh katekan kat sini yang aku mmg akn mnjadi owg plg byk keluarkn keringat pd hari kejadian.Mmg la aku rse stress biler owg mcm ko amek mudah bnde2x mcm nih.Lg 2 mggu lg nih aney(merujuk kpd sam dol) ke nk suro ckp bhs tamil.grrr plz berubah....jangan smpi ader yg perang dingin plak...ok sekian wassalam..(*O*)


0 comments:

Post a Comment