CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 8, 2011

Ader aku kesah......!!!

        Eh eh eh...tibe2x blog ader ujan2x bagai...motiipp sgt!!tajuk arinih x spesifik utk satu cte ok....berbgi cte aku nk masukkn dalam tajuk nih...sbb nk wat byk2x cte maleh...so jadilah cte rojak buah!!(( esei utk kok pon x siap ader hati update blog...cm bgus jer dak niyh))

     1stly ,aku nk cte ckitlah kan xperia aku kat Taman Negara ari2,x yh cte byk lah mmg best giler.Aktiviti die seriuz x leh dpt kat mne2x hanya d garden country jer yg ado..terutamanyer acara rapid shooting...seriuz best...pluz kiteorg bayar harga yg murah jer g garden country niyh sbb separuh ukm sponsor...untung sgt2x...tibe2x rse syg sgt kat ukm sbb dh byk sponsor aku melancong murah2x..ngee..(pdhal sblm nih kutuk giler2x ukm...maaflh yer syg ukm sendat2x...seriuz x nk curang dh!!loll).Acara laen yg best naek canopy walk...kire mcm jmbatan gantung terpanjang d dunia tau.Korg bygkan laluan die agak menyeramkan sbb tinggi...klu gayat tuh alamatnyer ke subuh lah br smpi ke garisan penamat(wink2x ckit kat sume geng mikrob yg kental nih kn)

    2ndly,nk cte lah ckit pasal hubungan kengkawan UBI nih kn mcm dilanda badai ckit.Hampir lemas dwatnyer.Nasb baek  sumenyer pakai safety jacket maseh boleh dselamatkan lg lah.Sbnrnyer ape yg berlaku mnjadikn diri aku matang2x sgt2x...tetibe aku rse mcm ego aku nih truz hilang biler soal kawan nih...yelah sbb aku syg korg sgt2x pluz biler aku ader masalah korg lah org pertama yg dtg kat aku x perlu dicari.Pasal hari yg aku g check -up tuh even aku pnt giler korg still tye aku ok ke x...bg semangat balek.Sbnrnyer aku bkn x nk jawab soklan korg cume aku penat jer sbb terpaksa berulang alik dr Hosp Seremban nih ke Ukm...tuh yg nk jawab soklan korg pon aku mcm maleh ckit...keputusan arituh ok lah kengkawan.Cume ader lg skali final test 18 aribln nih...neves2x..aku syg sgt kat UBI nih smpi tiap2x hari asek teringat jer lawak2x...gelak2x....geram2x...korg tuh...cume mgkin kite sume emosi sbb msg2x penat dgn thesis kan..kan....pluz sume dpt supervisor laen2x...g jumpe dr. pon laen2x mse tuh yg rse mcm hubungan nih jaoh n tegang.Seriuz aku ingat UBI nih terutamanyer tyme makan...sume nyer klu muntah darah mmg best lah tambah2x klu gossip aku rse kite mmg antara yg terhebat mengolah cte.Alolooo....klu korg x der x kan lah aku kne g ke abg MURUKU plak kan...die tuh pon x leh bg bnde yg sme mcm yg korg bg.arachi!!!kumabta chingugo.Marilah msg2x positifkan dr .....sentiasa memaafkan kesilapan org laen...br la x stress yer dak...klu nymph ngan org tuh ce cari 10 kebaikan yg die ader....

     3rdly,waktu skrg nih aku mmg bz giler ngan thesis..even proposal pon asek kne reject ok...sedeyh mmg sedeyh lah sbb nengok kawan laen sume muke bahagie jer lpz jumpe supervisor.Aku nih nth biler tah nk dpt cmtuh.X per usaha itu tangga kejayaan.X der Usaha x der lah escalator ke kejayaan yer dak.Sory lah kpd mmbe yg klu aku online aku layan korg suam2x kuku jer.Aku cbe layan yg plg terbaek yer cume slalunyer klu aku online aku mgkin tgh berdiskusi ngan supervisor aku atau mmbe yg sme supervisor ngan aku.Ye lah keje yg slalu kne reject nih kne lah slalu bertye utk dpt hasil yg terbaek.Tp aku cbe gak lah jawab soklan2x yg korg tye tuh sebaek mgkin yer.Maafkan lh hamba yg lemah nih.k lah anyang sumenyer....MASOKKAN BYK2X CHARGE+VE DALAM KPALA>>WINK2X SUME!!Majulah thesis utk ukm..hahaaa...aja2x fighting!!

0 comments:

Post a Comment