CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 22, 2011

Manusia...binatang..eeh eh manusia..binatang??

          Sblm nk mule story mory nih baek lh kite beristifar dulu yer...sbb aku nk bongkarkan suatu kisah yg mmg dh dibongkar dh...tp nih versi dari Misz Aieot....aku cbe pastikan cte nih seoriginal yg mgkin ok......

         Petang khamis......mmg sgt serabut sbb arinih adlh perjumpaan kiteorg dgn supervisor kiteorg....lub dub lub dub lah jugak...sbb  konfem kne attack....tp aku x kesah sgt pon sbb aku lg suke datin mare2x aku dr akak master tuh marah.Sbbnyer die mare bnde2x yg x patut die marah...lpz jer bentang spt yg dijangka metod mmg haprak lg...dh 3 mggu pon maseh mcm tuh...x nk slh spe2x di sini.....esok nyer mmg bertekad nk dptkan metod yg mantap....tip top...bce tesis pon still x paham...yer lah mmg lampi kot...tapi still kne baiki carta alir....smpi kesudah x der spe sudi nk baiki...x pe lah..kne byk bersabo...=(..huhuu....hubungan dgn mmbe2x still baek jer...aman jer aku rse...tiada perbalahan ...mahupon ekzos panas mau meletop...sumenyer dijangka servis baek punyer....

        Ari jumaat......penuh barakah...Alhamdullilah ayah ngn ibu sihat sajer...waaa....adek suke sgt2x...bangun pg lg tuhh...semangat btul hari nih ok...klu mare ngn datin pon mgkin muke maseh tersenyumm.....sbb gumbira sgt....heheeee(^^)....lorh rupa2x nyer datin x dtg...adehhh...x dpt nk tunjukkn hasel slide yg tlh diedit...huhuu..kne lah tggu ari Isnin...alaaa...x pelah dlm hati ader taman jer sbnrnyer....kikiii.....seperti tekad arie khamis utk dptkan metod yg mantop lg top...aku pon pegilh ke makmal 3159.....dak2x master under datin sume kt ctuh ok....even abg kokie ,kak dayah , kak hana pon ado...suke2x.....tibe kne tebalkan muke tye pasal x paham metod.Naseb baek k.dayah sudi mmbntu utk aieot paham...makaseh yer akak .....aleya doakn akak dipermudahkan dlm urusan akak sepanjang wt master yer....abg ko kie pon sme turut mmbntu dan suke wat lawak2x utk hilangkan tekanan yg tingginyer melebihi paras laut..Alhamdullilah misi tercapai......
                             Ku sangkakan salji di waktu pagi...rupa2x nya ribut di tgahari...setelah melayari fb spt rutin2x biase...aku terpandang satu status yg sptnyer...".mcm gua knl ayat nih tp d mana yer"..... Hati yg tenang ..gembira bertuka mnjd.....tuttttt..treeettttt....rosak seketika....nth x tau ape sbb salah sorg mmbe gua tlh dipersalahkan dlm hal ini.......malah disamakan dengan binatang....nauzubillah....
.............................................................................................................................................
ayatnyer spt org nk rakus utk mengadakan upacara korban bg rakyat tasmania.....nilai sahabat truz hilang....sptnyer kngn yg pnh dilalui bersama hilang begitu saja....dibuang sme sekali....sbg sahabat kite menerima baik buruk sahabat....salah ditegur....utk dibaiki....berbncg...bknnyer mlpzkn emosi sesuka hati...setiap mslh ader penyelesaian...terpulanglah sme ader utk menyelesaikannyer atau x...aku dihalang utk masok campor...tp melihatkan dieorg biler ader mslh...kawan2x laen masok campor leh lak....dlm2x situasi ini aku diberikan pengecualian.....aku bangkit utk jernihkn ape yg berlaku...itu shj...yg kne kwn aku....ko pon klu kne maki ngn org ko ajk mmbe ko skali join...jd adil yer..........x perlu takot....aku cume nk berbncg bkn nk bergadoh.......aku pnh kne bnde lg besar dr nih....alasan kesalahan mndatori:melanggar kerusi dan brmasam muka......kes maseh dibicarakan mgikut seksyen2x yg halal....hahaha...k lh nk smbung wat presentation....(^^)

0 comments:

Post a Comment