CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 28, 2010

Huahuahua....bersama kakak gue!!

            Hehee...gambo diambil di stesen serdang...hahaaa...lps exam berjoli jer ngn akak aku..huhuu.(^^)

    Biaselah biler sem 3 melabuhkan tirai masing2x mesti pegi berjoli lah holidaylah...sbnrnyer aku dah plan cuti sem nih sblm exam lg tp byk plan x jadi dsbbkan faktor2x
a)mghormati ibubapa,
b)ingin menyalurkan kewangan pd tmpt yg sepatutnye,hehee(of coz lh shopping)
c)hurm biler msuk second year bz giler ngn lab yg setiap hari..keje ass yg byk..hurm tuhan sje yg tau.Mestilah nk kuar jalan2x.
d)hurm...x der makhluk pon yg nk kuar ngn aku...mse 1st year rmi jer aku tgk nk kuar ngn aku...sebut jer...biler 2nd year sume byk hal...mmbe luar u pon sme....huhuu...
e)byk eksiden d merata2x tmpat...mengayat ibu pown x jalan....ayah ok jer ksi...ibulah x lpz...=(

.........Sebelum sem 3 melabuhkan tirai,tibe2x mndpt jemputan vvip dr mmbe aku kat USM Penang siap offer nnti bwk kteorg jln2x sekitar Penang...huhu..spe x nk.Perbelanjaan pon agk mncukupi utk aku berjoli kat sne memandang aku ader mndpt sumber kewangan ckit dr Prof.Aisec(Dr sweden nyer project nk masukkan kiteorg dlm projek..huhuu)...leh dikatekan cukup tambang pegi balek ngn siap leh g shoppink skali tau.hurmm..sebnrnyer jemputan dr Penang tuh terpaksa ditolak ats sebab bondaku yg tidak mmbnrkan ku pegi ke sne.(ye arr driver bas skrg niyh careless lah...aku pown takut gak)..tp plan bukak sem baru niyh family microbeku merancang utk pg Genting...yeayy...sgt2x xsaba2x okeyh.heheee...harap2x x bz lah ngn program kat kolej ye.malaz nk bz sgt bukak sem niyh.ala2x kadar suda.Azam utk buka sem nnnti owg blum pikekn lg.Mgkin akn memikirkannyer biler dpt result nnti.
...........K lah nk gtau ape yg aku wat kat mines ngn akak aku.Hurm sbnrnyer akak aku dh lme dh nk cri baju yg sesuai utk die ke tmpat keje.So aku ktelah Mines adalah tmpt yg plg best skali utk shoppink baju skrg niyh.Dl mines x lah sehebat cm skrg niyh.Mmmg byk giler pilihan baju yg aku nak.Tp yg penting skali ialah mncari bju akak aku.Mula2x akak aku x caye lah mines byk pilihan baju...tgk2x die yg plg excited smpi kat sne.Tu lah owg ckp x cayer.Tp kn seriuz.Aku rse nnti dinner kolej nk cri baju kat c2 jer.Yeaay..k lh tu jer yg aku nk story..Anyang!!(^^)

0 comments:

Post a Comment