CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 15, 2010

MOTIPP!!

Assalamualaikum w.b.t
Hari niyh hari pertama aku menulis kat blog.....
sume niyh mmbe2x aku yg suro dieorg kate aku niyh byk story sepatutnyer aku share ngn owg luar ...hurrm okeyh....tp korg tau lh aku niyh br wat blog so x tau sgt psl blog ke apekebnde tah...huhuu
Hmm aku ingt nk citer psl npe aku gune name Mizz Motiep......hahaaa...sbb perkataan motip tuh trademark aku kat ukm..mbe2x suke dgr biler aku sebut perkataan tuh...sbb dieorg kate ade aura...hahahaa...
Sebenarnyer aku rse malas sgt nk taip...tp sbnrnyer mulut aku niyh lg rajin dr tangan aku...eeh ape yg aku melalut niyh...sbnrnyer aku skrg nih windu giler kat abg aku..ye arr bayangkan dr arie rayer arituh x jumpe die langsung smpi lah esok nk rayer haji..korg bayanglah bpe lame aku x jumpe abg aku...mesti korg tertye2x asl lah abg ko niyh bz sgt...outstation ke....x.....bkn...... abg aku sempat berayer ngn aku selama 3 hari jer pastuh die trus kne sambung latihan kat Majlis Sukan Negara untuk persediaan ke Sukan Asia ,kat China niyh.huhuuu..hmm sadis x citer aku.....laaa..aku tau la x sesediyh owg yg putus cinta tp sedeyh gak lah biler dh lme giler x jumpe ngn ahli keluarga terutamanya yg kita sayang....hurmm dh lh exam pon abg aku x dpt dtg kat ukm nk ksi moral support..naseb baek ibu ngn ayh ader..kire kuat lagilah semangat utk mghdpi exam.Abang aku niyh byk berjasa dlm idup aku selain dr parents aku.Nak dijadikan citer mase kecik2x abang aku x suke aku sangat sbb perangai aku cam jantan.Ia arrr...aku mne reti maen pinggan mangkuk,anak patung bagai...adoi...wlupon ibu aku byk belikn bnde tuh aku ttp x layan bnde cam tuh.Aku main teruplah ngn mmbe abg aku,maen kete tamia lah,baling selipar,softball...haaa bnde2x cmtuh br syok...ni x die suro aku maen pondok2x..motip!!!hurm seriuz tyme tuh abg aku x suke giler kat aku.Kadang2x aku sedeyh gak sbb abg aku byk giler adek angkat ye arr sbb adek die nih x sesempurna mane.Tup tup biler naek skola menengah aku niyh jd lembut lh gk x der lah seratus peratus..kulit pon cerah,dh pndi pki kain..abg aku pon stat mengaku aku adek.Tyme tuh maleh arr nk trimer abg aku niyh..sbb keje die asek berangkat2x jer...so wat dunno jer lah.Padan Muke.Hahaaa...pastuh abg aku mule amek hati aku mgkin sbbnyer wlupon beratus2x adek angkat die ader x sme cm aku..yeahh..mmg adek ko nih satu dlm sejuta br tau ke..huhuu.Biler masuk asrama tyme niyh lah die plg caring.Siap windu bagailah kat aku .Klu ader gf br aku lh slalu jd peneman dieorg dating.hehehee.mkn free sape x nk.pastuh dpt g jalan2x lak tuh.Best2x(^^).Hmm skrg niyh hubungan aku ngn abg aku sgt baek.boleh dikatakan bagai isi dan kuku.Tiap2x arie dok msj n tlg topupkan.Klu cmniyh x der bf pown aku leh survive.heheee.k lah sblm aku tamatkan citer aku nih...aku harap rakan2x aku yg aku syg ,baek hati doakan kejayaan abg aku di Sukan Asia nnti.eeh lupe nk ksi tau.Abg aku Pemain Sepak Takraw M'sia.Doakan ek.Anyang............................

0 comments:

Post a Comment