CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 20, 2011

Membulat cam ladu

        Kalau kat Korea klu muka pompuan tuh bulat die akan panggil Ladu....alaaa...kuih yg bulat2x putih gebu tuh....contohnyer cam UEE.kumpulan T-aRa..nme panggilan die ladu.Ape kaitan bnde nih ngan aku.ceiit.....ader lah gak berkaitan.Disbbkan sebln dok umah tanam anggur muka aku jadi macam mmbulat ckit .Aku dh survey beberapa tmpat keje tp memandangkan bln 6 nih br nk stat so nk dekat2x bln 6 nnti br telefon kedai tuh...kikii...kedai ape...tggu jer lah..kikiii
       Esok ader opkim akan berlangsung kat kampung aku.Dgr mcm seronok jer nk join.Tp disebabkan muka aku yg mmbulat nih rse macam malaz jer nk pegi.Opkim kali nih x yah cakap arr..mmg mantap.Aku boleyh katekan rugi lorh klu anak2x dara comey x join.wuhuhuuu..Segerombolan mamat tentera akan bertandang ke kampung aku.Lokasi utama teratak mak cik aku n sume teratak yang berdekatan.Tentera nih siap sponsor 2 ekor lembu lagi utk pak ngah aku sembelihkan.Makan besar.Hissh sedar ckit muka bulat nk kasi bulat ke aper...cissssss.Tp abang aku x datang ape dah..alasan mncari rezeki....lorh lembu 2 ekor nih bkn rezeki ke...rugi2x lah balong...
      Lg satu perkhabaran baek yg sampai ke telinga aku .yakni daripada ibu aku sendiri,esok anak2x dara yg terlibat dlm opkim x yah wat keje sbb tugas2x memasak akan diambil sepenuhmya oleh dieorg.Walaweh..mmg terbaek arrr...Dh lah gagah ader bakat memasak lah tuh...fuhhh....ngeee....k lah smpi cni jer entry merepek aku...sbnrnyer br abeh bersihkan sawang kat blog aku nih...cm budak2x sbb nk mude balik/..k.anyongi chumuseyo..anyang!!
    

0 comments:

Post a Comment