CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 26, 2011

Menghitung hari...........

       Setelah sekian lama bertungkus lumus sejurus habesnya final exam bln april arituh,tibalah hari yang dinanti2xkan.Esok akan berlangsungnya kenduri sempena Hari Pertunangan Balong aku yang sorang nih dgn Kak.Ety.Kenduri nih juga dibuat utk Ayah ngan Ibu yang bakal menunaikan haji pada tahun ini.Kiranya tahun depan Abang aku akan kahwinlah.wuaaaa....x dapat lg gado2x ngn wrestling..hahahaaa.Bapak penat mencari bahan2x utk siapkan hantaran pertunangan.Utk yg x tahu,semua hantaran abang aku dibuat secara sendirian berhad.kikii...best woo wat hantaran tapi penatlah sbb kne perah cmner nk decorate bnde alah tuh.

    Mggu nih jer byk giler keje aku dah buat.Kire hampir sume keje rumah ngn persiapan pertunangan aku wat memandangkan aku jer yang cuti.Adeehhh.x per bnde nih pengalaman.Penat yang berbaloilah kiranya.Baju utk majlis pertunangan arie sabtu dah ader Tp utk esoknyer kenduri x pike lah plak...nk pki bju ape nih..ingat nk pki baju raya tahun lps tp mcm nmpk x sopan jer..kuikuikkkk...kpd sesape yg mmbace.Doakanlah majlis esok ngn arie Sabtu berjalan dengan lancar.Baek burok pasti ade hikmahnyer.K lah anyang!!

0 comments:

Post a Comment