CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 30, 2011

Hidop mesti gempak...baca gaya prof...

         Tajok merepek wat sekelian kalinyer.....ok hari niyh nk tulis diari pasal hari niyh....asek nk rse mencarot jer..tp x terkeluar satu patah haram pon...mgkin dh bertaubat....ok mak bapak aku x pnh ajar so sgt sush nk bertutur ayat2x najis...akan mncarot bler2x btul2x penat dan rse mmg patot mncarot pon..hahah...k aku takot nk keluarkn ayat cmtuh sbb tkot ilmu hilang....tuh jer sbb nyer..x der sbb laen pon....

          Ye lah kadang2x rse nk mncarot jer biler kne kejar ngn monyet...@#$% btullhkan....dh lah aku pnt berkerja kat lab nk siapkan thesis pastuh kne kejar lagi..cm bodow jer aku rse...ko leh lh berlagak kejar aku sbb ko rmi...ce sorg.....terkencing kn ko nengok aku hahah....(>_<)x pe lah dugaan...klu x dapat A utk thesis x tau lh nk ckp aper....hahaha.....berangan lebih...kne kejar ngn monyet ngn dapat A.....x der kaitan langsung...purpurrr

          Dh lah penatkan tapi Alhamdullilah ariniyh abeh sume mid term.....tggl nk nempoh final jer..tak tak takkk...penulisan jurnal satu lagi hal.....pembentangan virologi satu lagi hal....nk cari pasal ke ape...aku dh lme x numbuk org niyh....cehh siot jerrr...tapi nk wat summary ckitlah psl cara aku jawab exam....x tau lah npe kali niyh berlaku lg bnde yg pnh berlaku sblm niyh.....blank...blank...blank....blurrr....bler jawab exam...padahal arituh group aku dpt soklan yang same dan datin cakap jawapan kiteorg sipi2x....siap buat kuiz utk soklan tuh....tap tadi jawab exam utk kitar biogeokimia tuh still x der dalam kepala....ape dh jadi...makin lame makin pelupa...haaa..mmg nk mncarot.....tuh lah org kte kn kne baca kne ader gaya profesor baca nih x ..baca...ngumpat jap...bce ngumpat jap...bce...tido smpi ke suboh...penyudah..x bce ape2x....perangai manusie ape lh ko niyh aleya....sedar x final year.....

         Tadi mula bukak buku thesis  dh tersengihlah kan nengok nama akak tuh same yang mcm datin suro aku wat tuh...bukak muka surat seterusnya..nama org lain....lah ni thesis spe plak sbnrnyer nih...ader dua penama ke ape....leh ke aku gne nk wat jurnal niyh....dh lah datin g aussie dua minggu...anta email pon sampai skrg x balas2x...sob2x sangat.....byk keje tergendala...adehhhh...i needs u lah datin...pergh mau nanges datin bce cmniyh..hahah.....k lah nk sambong wat keje.....bajet bkn student.....haaa....tambah lagi satu kerja..wat resume utk kilang koko.....adeh asal lmbap sgt ko wat keje nih aleya...kang  dh penoh padan muka.....harap2x lah dapat kilang koko tuh atau kilang beryl kat serdang tuh aminn......azam tuh penting....k lah anyangg sumenyer...chumuseyo...(^^)

0 comments:

Post a Comment