CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 3, 2011

Malam yang indah...

             Mmg x der kaitan pon ngn tajuk..suke sgt wat bnde yg lari dr tajuk.....x kesahlh kn..ape2xpon besok akn pulang ke tanah air....bajet cm dok obersea jer...ngeehee..tp x leh lh nk suke sgt sbb aku cuti kjap jer pon x mcm mmbe coz yg laen seminggu kn....x der heran.Arie rabu nngu depan dh kne pulang ke U balek plk sbb datin nk jumpe....dah kne masok lab sume...neves lak aii...dh stat nk wat keje dah nihh..mesti lg stress...malam nih dok tungkus lumus lah nk siapkan assignment sume bagai sbb nnti biler bukak cuti x der lah kelam kabut sgt nk siapkn keje.Tapi rsenyer mmg akan kelam kabot pon sbb dh lh ader 3 mid term exam yg bakal menanti..2 paper dlm satu hari...asl x truz final jer...sng cte....buatkn jantung aku lemah jer ngn sume nih....pluz agak kecewa  dgn cara aku jawab mid-term arituh...cm org hilang ingatan jer...dh bce sume bnde biler exam sume hilang...saba lh wahai hati..sob2x.

       Aku rse dh bermggu aku asek post bnde psl kawan dan sahabat bagai nih kan...aku dh mlz nk komen panjang2x psl bnde nih...pluz asl aku rse mcm fake gler jer sume bnde nih....mcm aku tgk pelakon yg x braper nk handal belakon kat depan aku...aku mlz lah nk ckp lebeh tp buktinyer mmg ader.Mule x braper baek dl x der lh plk nk tegur aku ke ape ..senyum x yh lah...mcm nk truz bawak g WWE jer aku nengok.Di ajak berbncg x mau ..tau nk cri salah org jer....pluz aku asek pendam jer lah ngn mmbe aku nih tiap kali die wat salah...salah die sme jer yg penah die cakap kt kiteorg kt inbox tuh... sume tuh aku simpan...supaya jadi bukti kot2x lah fail kes nih terpkse dibuke balek...tp aku skrg nih dah masok kat tahap mlz nk amek tahu dah..kire nyer mcm ko tergolek kat longkang ke..masok hospital ke.....x der simpati dh utk tuh.....aku juz amek tau org yg btul2x aku tau yg dieorg mmg baek...ko tetbe jer kan baek ngn mmbe aku walhal sblm nih ko pndang die dingin..tup2x arituh mmbe aku ckp yg ko tegur die mcm x der bnde yg berlaku....fake x fake....sukati hangpa lah nk wat cmner...aku hilang korg pon...ader rmi lg mmbe aku yg dtg ..mmbe aku seronok2x ngn sedeyh sume dh tau dh psl mslh nih....jadi x yh lah nk berlakon depan dieorg...arasso....


          So konklusinyer di sini....aku x mgharap kn ko tegor aku ...bg aku ...sume tuh dh x der mkner lg....biler ko berlakon depan aku...aku pon sbnrnyer berlakon jer ble aku ckp ngn ko...yer lah sbb simpati satu hal..sbb x nk lah ko malu depan org ble ko tegor aku x jawab...jadi jgn anggap yg aku ckp ,..bual2x ngn korg nih...aku dh masokkn dlm frenzlist aku ok..aku juz layan utk kepntgn aku jugak...mcm ko wat kat aku ngn mmbe aku..jadi ingat x yah nk tunjok dr tuh baek sgt....sbb ko tuh ngn aku sama jer.....maseng2x x perfect...jgn lah rse dr tuh lebeyh agung sgt...atleast aku sdar aku berada pd tahap mne....skrg nih yg penting nk siapkn keje ..assignmnt dan dptkn good pointer utk sem nih....x yh dh nk pike bnde cmnih lg...tp pike jugak lah kot...dh jumpe tiap2x hari kn....psl cte dlm selimut tuh pon ko nk cte kat org..psl mines tuh...haaa..jgn ingat aku x tau.....mcmner org laen leh tau sdgkn ader 3 org jer kat sne....renung2x kan dan slmt beramal(^^)

        

0 comments:

Post a Comment