CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 25, 2011

berlian yg menyusahkan U...pg anta kedai balek boleyh..wink2x!!

                       Aku rse blog aku nih mcm blog melepaskn geram jer rsenyer...x pelah atleast aku nih normal sbb slalu jer masalah cari aku....at d same tyme bnde yg happy2x pon cr aku gak..ngeee..thanx kpd geng UBI yg sentiase mmbuatku semangat utk mndgr kuliah dan maseh hidup lg.Syukur Alhamdullilah...


                     Berbalek kpd paksi yg permata berlian bagai tuh kan.Smlm aku rse mcm menerima tamparan yg plg hebat dlm seumo idup aku d UKM.Ketua Unit Bahasa Korea pon masuk lah klaz kiteorg smlm lpz selesai kiteorg blaja dlm kuliah.(aku mmg suke die pon..muke die comel kot...pure korean uollz..mne nk dpt kt ukm nih..)ok...fokus2x..Kirenyer cmnih lah dialog die.....tp sblm tuh die bg renungan kat setiap pelajar dl...awww...so hot!!ngee..nih dialog die''Sy harap anda sume tidak terkejut dgn pemberitahuan ini.Berkemungkinan kite terpaksa mmberhentikan separuh dari klaz bahasa Korea krn kekurangan bajet atau kewangan.Hal ini krn UKM tidak mmpu mmbayar gaji separuh dr part-time lecturer bhs Korea.Justeru itu,sy sbg ketua unit wlubgaimanepon akan berusaha utk memastikan semua pelajar mghabiskan syllabus bahasa korea pd sem ini"...lbh kurg cmtulh yg die ksi tahu....tp dlm bi..aku translate ke bm....huhuu.Tersentap kot!!mksud die mgkin separuh dr pelajr bhs korea terpkse mggugurkan subjek nih sbb kekurgn bajet.WTFIiiisssshhhh...aku dh blaja separuh tau subjek nih..korg bygkn klu aku berhenti...giler lah...aku plg mnympah wat keje separuh2x!!


                  Klu korg nk tau mcmner bnde nih leh jd sbbkan program permata pintar tuh lah.Kn dieorg wat kat UKM.Klu nk wat kat UKM jgn smpi ganggu subjek kiteorg yg dak degree nih.Ni x budak kecik tuh jugak yg didahulukan.Kiteorg dicampak ke longkang.Ape yg dieorg nk sbnrnye nih.....x psl2x nk kne berkorban utk budak permata berlian ....pegi gadailah permata ko tuh utk ko duk UKM...jgn sushkn kiteorg...ko ingt senang ke nk gugurkn subjek cmtuh jer....nk wat permata ke...berlian ke..emas...jed ke...x yh sushkn org laen..klu x der bajet nk wat...x yh wat program tuh der...menyusahkan btul..nnti UKM sume budak kecik jer blaja...yg kiteorg nih blaja dlm hutan...pndi sgtlh tuh!!!Kte Universiti Penyelidikan...Biler lab experiment ngn kuliah suro kiteorg wat btul2x sbb kiteorg penanda aras UKM...tp lyn kiteorg cm sampah baek x yah..cm tuh..


               Apepown skrg emosi aku sgt2x terganggu...program aku yang dr 1 hari akan berlangsung 3 hari..keje byk..lab byk(ye lah kn sbb nk harumkn UKM lah sgt2!!)...Aku harap bnde nih akan diubah dan UKM pon dh gadaikan emas intan berlian die.So at d end kiteorg pown abes blaja bhs korea kiteorg...anyang...(^_____^)

4 comments:

mirA_syuK 9088 said...

gile la....agak2 la....ish3...pe benda la kn..emmm...

MiZz MoTiEp BlOg said...

huhuu...sedeyhlh mira...smpi hati dieorg wt cmnih......=(

Ukhtiutmuda said...

haritu jumpa dak2 permata pintar kat masjid ngah orientasi.rasa macam 'aku nhe masuk U pon x pandai mana'.hoho.

ada baik diorang tu masuk sekolah dapat no 1 setiap kali sem , dapat banyak sijil pastu banggakan sekolah sains muar ke.jadi pengawas ada sifat kepimpinan masuk kawad dsb macam kita dulu2.dapat JPA bagi sikit duit kat mak ke kan bagus.

adess x puas hati lah jugak ngan program nhe.Ini universiti kami ! kenapa di sini !

MiZz MoTiEp BlOg said...

tau x per...sbb bnde nih menyushkn peljr ukm lorh...x psl2x kne amek short sem...nmpknyer kne berulg lh ke umah..huhuu....tp ape2x pon keputusan subjek aku nih akn keluar lpz rayer cine..klu aku terpkse gugurkan...nmpknyer berlian tuh skrg dh naek lemak..hukhukkk

Post a Comment