CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 1, 2011

Pagi Yang Hening

       Disebabkan smlm mkn malam kat secret recipe ngn akak aku n jiran aku pagi nih mmg liat lah nk bangun.Semalam makan secret recipe fried rice wif satay ...mmg mantop..secukop rase...akak aku chicken apekebndeth namenyer...lambat giler siap.so aku mkn dl lah kn.Air lak aku order Mocha Expresso Ice Blended.fuhh masyok!!harga pown masyok.......


      sambung balek part yg bangun pg....kn mkn bnde yg berat2x.So akak aku ngn aku sush ckitlah nk bgun pg.Lpz smbhyg truz tido.Nk dijadikan cerita ibu kesygn aku sangat pintar utk mmbuatkn anak2x die bangun dari tido dan makan bersama dgnnyer.hehee(^^).Sedang nyenyak tibe2x aku terdegr lagu 2pm...ngn 2NE1 nyer lagu Can't nobody....erk biar btul ibu aku tgk citer lgu2x nih...Mnet tuh...aku pon truzlah terbangun dr tido utk menyksikn kepelikan ibu akuu...hehee last2x aku join sekaki ngn ibu aku smbil menikmati nasi lemak yg dwat ibuku.Best2x.Lagu2x tahun baru pon hampir sumenyer best.Tambah2x ader lagu baru gandingan G.D ngn TOP lagu Oh Yeah ngn High2x.Mmg Daebak lah.Ibu aku pon puji persembhn dieorg

     Br aku tau penangan lagu Korea yg boleh bgkitkn aku dr tido.Rupenyer ibu aku tau yg aku nih sng terbgun biler dgr lgu Korea.haha...ibu nih mmg memahami btullah anak ibu sorg nih...2 thumbs up.hehehe.So pg nih kire pagi yg plg nikmatlah.so smpi cni jer citer ku......ngee...kamsahamida!!

2 comments:

Anonymous said...

hahaha. bagus betul mak ko ada idea nak kejutkan ko :PP

MiZz MoTiEp BlOg said...

tau x per..terbaek nyer caraa..hahaha

Post a Comment