CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 29, 2010

D best day eva(^________________^)

        Yeayyyy...wakakakwakakak......seriuz arinih plg best....hehehe...dr semalam dh best..ngee
sbb hari semalam ngn arinih best....


       1.X rumate ku Diyana belanja makan malam.Ya Allah bestnyer mknn nih tambah2x owg blnjer kn...kn..kn.


2.Mmbe cozmate merangkap kakak sayer d ukm belanja makan tengahari td.Fuuhhh....rse sotong smbal td mmg masyuk....tambah2x x yah bukak dompet pon td.


   3.PB(pilihan Bebas) yg utk bahasanyer ......finally aku dpt daftar utk bahasa KOREA!!!...yeayyy...haa..lpz nih x der spe blh berlgk ngn aku psl bhs korean okeyh!!!hahahahha(gelak besar dan riak).Yelah sblm nih aku dftr utk bahase Thai mmndgkan bhs korea nih penuh.Pastuh aku rse cm x leh jer bwk bhs Thai sbb lenggok die.nyanyi ok lah..nk lenggok bhs thai cm x lps jer.Pastuh aku dgr kak long aku a.k.a Hasni amek bhs France mmndgkn kiteorg nih rapat ngn dak FET UniKL...so mcm leh la kn dieorg ajr kiteorg.heheee.Tp last2x nth mcmner...aku dpt msj dr mmbe ku Su yakni mrangkap kakak ku jue..ngee....ckp ader 3 tmpt kosong.Rezeki2x.Tp mule2x cm giv up dh sbnrnyer nk dftr utk bnde laen sbb takut clash ngn subjek major.tp mmg CONFIRM......x CLASH....ngn wajib major kiteorg....fuhh..Alhamdullillah.


4.Malam nih.....final aff suzuki......mcm dh dpt rse aura piala tuh akn ke Malaysia.Sbb terlalu excited mcmner permainan dieorg mlm nih.klh mng aku dh x kesah dh skrg nih.Sbb bg aku Indon dh kalah dr segi psikologi..hahaa...ternyata rakyat Malaysia lebih pro dlm menangani isu2x sensitip...booo sme Indon.Anta jer lah Gonzales balek Uruguay...menyomaknyer den tgk die kt padang.hahahaha


    Tp op koz di sebalek kegembiraan ader kesedihan jugak yg aku tmpuh hari nih.Adapter laptop aku rosak sbb ader plug leakage....WTFiisshhhhhhh.Terbang RM150 arinih.huhuu.mmg sedeyh dh lah pnt jer bwk laptop ke hulu ke hilir g kuliah.huhuu.patah tulg...k lah smpi cni jer story aku.k anyang!!!!

0 comments:

Post a Comment