CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 10, 2010

Syukur...namun x menepati sasaran

             Biler tgk jer tajuk cmnih sudh semesti nyer aku mnceritakan ttg result yg br aku dpt semalam.
        Mmg syukur alhamdullillah tp x menepati sasaran.
      Aku rse aku agk  memerah otak mse mnjwb exam arituh.
            aku rse aku jawab dgn agk berhemah.
 Tp keputusan mmg x dijangkekan mmg sume lulus dan wlupon ader A still x leh support subjek yg laen.Agk bengang d situ.
   Aku faham sbb core subjek aku mmg berat 4 kredit hour plak tuh.hishh.
        Tp bile pikekn balek naseb baek lah x fail.
    Klu x hishh mmg truk pointer jatuh lg lah nmpaknyer,
        Mungkin usaha kli nih x braper cukop
       .So esok akn ku taip matlamat utk sem depan.....anyang

0 comments:

Post a Comment