CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 15, 2010

Lady's Choice yg Durjana

                 Hurm.............. kebenaran demi kebenaran mula terungkai.Kisah yg penuh dgn realiti yg menggemparkan.Kali nih aku nk citerkan ttg seekor Lady's Choice yg x mahu mengaku asal usulnyer owg N9.Hampeh kot.hissshh..aku releks jer jd owg N9.Kampung kat N9.Wlupon kg aku serba sederhana tp aku bahagie jer.Wang ,harta dan pangkat bknlah segala2xnyer.Tp Lady's Choice yg aku nk citerkn nih die ader sume .Package lah...ader wang,harta dan pangkat.Tp kecantikan haprak.....x der.Sikap die sme jer dgn rupenyer.Die nih pown mengamalkan ilmu hitam gak.Biler owg Melayu kite nih nk insaf.Makin moden makin berkarat rupenyer otak dieorg.Umur Lady's Choice nih dh separuh abad tp still x nk insaf.Ape nk jd lah.Even parents aku lg mude dr die dh kerap pg ke surau.Hurm sbb Lady's choice nih rse umo die panjang kot.Badan dh semakin membulat kekiri dan kanan tp still lg nk mmbomohkan owg yg x berdose.
              Klu korg nk tau Lady's choice terlibat dgn mafia,perkara khurafat dan menyalahgunakan kuasa sehinggakan nyawa seorg pompuan yg x berdosa sudah diragut olehnyer.Kerajaan tutop mate jer.Sbb suami die berkuasa.Yg plg menyedihkan die nih mengkhianati suami die yg pertama semata2x nk dptkan suami die yg skrg nih.Suami die nih berkuasa.Itu br satu konspirasi yg dier wat.Nih lgi satu bnde yg plg aku rse hishh....mmg hinalah Lady's Choice nih.Die sggup mmbuang anak pompuan die sbb x bersetuju ank die kawen ngn laki nih.Sbb Lad y's Choice nih ckp laki tuh gay.Eeeleh suka ati die jer nk maen tudoh2x.Klu korg nk tau anak die dh selamat dh mengahwini laki tuh dan dikurniakan seorg cahaya mata.Wlupon jodoh menyebelahi dieorg Lady's choice nih pula mmbomohkan anak die nih.Sehinggakan anak die sush nk bertemu ngn media.Utk mnceritakan perkara yg sbnr.Haaa...dh ader klue dh kat situ ank die nih spe.Artis ke??.....teka sndr ...smpi ader media.Anak die nih berkawen ngn seorg artis nih.Klu korg nk tau br2x nih title Dr. yg dimiliki oleh suaminyer telah ditarek sbb kononyer dikatekan x sah oleh Malaysia.Sebenarnyer dalang sume nih adlh Lady's Choice lah.Hurm br arinih aku tau yg tuh anak pompuan die rupenyer.
         So hati2x lh mggunakan perasa Lady's choice takut2x badi tuh ader lg.Biler Lady's Choice nih nk insaf.Menurut owg kg die, dh 30 tahun die x balek  ke kg die.Adek die pon die x mengaku adek.Ape punyer manusia lah die nih.Sbb tuh die nih layak dipggl dgn seekor.Br sesuai sgt dgn perangai tuh.k lah sjer jer nk tulis psl citer nih sbb aku rse bengang lah ngn perbuatan terkutok die tuh.k lah anyang.(*__*)
          

2 comments:

Jefri said...

i tau! hehehe...so, biarlah. kita adalah permata bijak. pandai2 lah kita menilai kan. *eh, klu aku tu betul ke ngan ladys choice yg dmaksudkan?

MiZz MoTiEp BlOg said...

btul2x...kejam seh...hmpehnyer owg n9.

Post a Comment