CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 30, 2010

Chonen Aleya Sa imida

                apekebndenyer tajuk kt ats nih....soweylah bhs korea ditulis dlm rumi.sbb tuh jd cm tuh..huhuu.


Maksud die nama saya Aleya.aku tgk mcm agk comel jer biler name aku digambungkan dgn bhs Korea.haha.Agk perasan distitu.


   Arinih arie pertama masuk klaz Korea.Mmg agk excitedlah.Ialah mane x nyer dpt bnde yg slame nih aku pendam.Aku ingat kn pensyarah yg ajar kiteorg owg Melayu.Rupe2xnyer pure owg Korea.Agak masak di situ.Pastuh bhs inggeris die mmg ader slang korea.lglh sush nk phm mule2xnyer.tp naseb baek die agk baek lah.sbb die ulang blk ape yg diajar secara slow motion utk pastikn kiteorg paham sume yg die ajr.sbnrnyer arinih pengenalan jer kpd bhs korea.
   contohnyer mcm blaja vowel dl.cara sebutan.nnti biler dh dpt buku br kiteorg bljr secara agresif.nnti InsyaAllah aku akn cube update ape yg aku blaja kat klaz bhs Korea aku nih..hehehe...ilmu perlu dikongsi bkn utk disimpan dan dibangga.hukhukkk


    Aku rse aku sebut agk ok.yg plg aku suke sebut td 'Mandaso   Pangaimida'  maksud die "nice to meet u'.hehee tyme aku ckp bnde tuh kat depan lecture hall td tibe2x aku terpndg seorg mamat nih.Muke ala2x Tae Yang dh aku tgk...pastuh die blz panga imida.waa...aku truz tersenyum seumpama Tae Yang yg ckp ngn aku hakhakahaa.Tae Yang antara artis Korea lelaki yg aku minat selain dr rain bi.Die nih dr kumpulan Big Bang.suare die x yh ckplah mmg best dan die pndi menari.pakej2x!!k lah aku sedar dr spe aku.aleya jgn perasan sgt.aduiiih.


    Pastuh kiteorg blaja cm greeting lah mcmner sebut selamat tinggal ngn selamat malam dgn due care.Secara sopan dan secara biase.Utk selamat tggl secara kurg sopan. 'anyongi gesayo'. ngn selamat malam plak...;.anyongi chumuseyo.'byk lg sbnrnyer.klu nk tau kne lah blaja Korea..hahaha...penatlah nk tulis sume..ngee..k lah smpi cni jer coretan ak....'kumabsemeda'....sekian terima kaseh.

0 comments:

Post a Comment